maandag 25 oktober 2010

Vroeg

Pff. Houten kop, pittig nachtje. Geen zin om naar de club te gaan. Twee weken geleden moesten we ook al zo vroeg, dit zijn toch geen tijden. En toen was het nog een thuiswedstrijd, vandaag is het nóg erger. Zie nu al op tegen die rotbus, waarom gaan we eigenlijk niet met de auto? Hopelijk houdt iedereen een beetje zijn kop dicht.

Ik sms m'n maat: 'Jij ook zo duf ouwe?' 'SHIT bn nu pas wkker moet opschietten tot Zo!' is het antwoord. Op weg naar de club krijg ik een bericht van de linksbuiten: 'HAHA heb niet thuis geslapen jezus wat een lkker wijf!' Die zal ook wel lekker wakker zijn. Het is te hopen dat hij überhaupt geslapen heeft.

In de bus dommel ik wat weg met m'n muziek in m'n oren. Ik ril al bij de gedachte aan dat tochtige hok waar we straks moeten omkleden. Thuis hebben we tenminste nog een mooi modern complex met warme kleedkamers. Was de wedstrijd maar vast voorbij.

Weer vallen mijn ogen bijna dicht. Eén troost: het wordt een eenvoudig potje, Excelsior uit.

Geen opmerkingen: