maandag 8 november 2010

Bos

Ik lig nog in bed te doezelen als ik hoor dat de wedstrijd is afgelast.

Zucht.

'Ik kan wel janken', lees ik op de mail. Er worden verwoede pogingen gedaan om de dag te redden: het programma van de Eredivisie komt voorbij en ik lees over Liverpool-Chelsea in de pub.

Gelukkig kan ík met de familie mee naar het bos. Ook leuk. Aldaar leg ik met een pakkende vergelijking (bij een ieder een ander) onwetenden nog even uit hoe naar dat gevoel van een afgelaste wedstrijd is. Op zondag kun je het voetbal niet loslaten.

Dus maakt mijn hart een sprongetje als midden in het bos een veldje, bez
aaid met de herfst, opduikt. Bomen vormen de lijnen. Twee doelen, van echt houtwerk.

3 opmerkingen:

Berry zei

Zo hé, mooie locatie zeg. Waar is dat?

Wellicht locatie voor een Buffeluitje? Nemen we een rieten mand mee voor de herfstpicnick.

roel zei

Volgens mij ging die over!

Sjaak zei

@Berry In een bos in Bergen op Zoom, Brabant.
@Roel Miste de scherpte, denk ik.