maandag 6 december 2010

Het is over

Letterlijk vijf minuten nadat ik schreef dat dit een beetje een post-coïtaal voetbalweekendje was, werd ik bestookt met sms-jes dat Jol het had uitgemaakt met Ajax. Lekkere timing, Martin.

En net als bij een uitgemaakte relatie weet ik zo vlak na de klap nog niet echt wat ik ervan moet vinden. Moet ik nu weer op zoek naar een nieuwe liefde, zal het deze keer dan beter gaan? Voorlopig moet ik het doen met Frank de Boer, maar of hij op lange termijn een stabiele partner zal zijn? In ieder geval heeft hij het een aantal jaren goed gedaan bij m'n kleine zusje, de A1. Zij zal het niet leuk vinden dat ik hem zomaar overneem, maar zo gaat dat, ik ben uiteindelijk toch aantrekkelijker.

Eigenlijk hoop ik maar dat hij zal blijven, Frank. Hem ken ik tenminste en veel slechter dan met Martin, Marco, Henk, Danny en Ronald kan het toch niet worden. Eigenlijk ben ik allang niet meer op zoek naar iemand die spektakel brengt, die me versteld doet staan van wat hij allemaal kan. Ik wil gewoon zekerheid, een stabiel samenzijn. Het is toch belachelijk dat ik het met niemand langer dan pakweg anderhalf jaar uit hou. Als ik nou maar een flinke tijd bij Frank blijf, dan schenkt hij me misschien waar ik al zolang naar verlang.

Die derde ster ja, wat dacht je dan?

Geen opmerkingen: